Szerződési feltételek

Hatáskör

Ezek a szerződési feltételek az összes írásban, telefonon, faxon vagy online a weboldalon vagy emailen keresztül tett megrendelésre vonatkoznak, amelyek során üzleti kapcsolat létesül az ügyfél és az UNICEF PFP hivatalos engedélyezett partnere, a Belarto Magyarország (a továbbiakban: UNICEF PFP UNICEF engedélyezett partnere), 100% -os leányvállalata Belarto International b.v., között, továbbá az áruház összes funkcióját is szabályozzák. Azok a rendelkezések, amelyek nem felelnek meg a szerződési feltételeknek, csak azt követően lesznek érvényesek, ha az UNICEF vagy az UNICEF franchise partnere írásban kifejezetten elfogadta (az email is írásos jóváhagyásnak minősül). Az ügyfelet terheli a felelősség az UNICEF és az UNICEF franchise partnere felé az áruház helytelen használatából eredő károkért (ideértve többek között, de nem kizárólagosan az adatok harmadik felek által történő jogszerűtlen megadását). A megrendelés aláírásával vagy írásban vagy e-mailben történő megerősítésével az ügyfél visszaigazolja, hogy az összes adat megfelel a valóságnak, és egyetért ezekkel a szerződési feltételekkel.

A megrendelés és a szerződés megkötése

Az üdvözlőlapoknak az áruházban és a katalógusban történő bemutatásának módja nem jelent jogilag kötelező érvényű ajánlatot. Kizárólag nem kötelező információt jelent. A megrendelés kézhezvételét

az UNICEF engedélyezett partnere emailben visszaigazolja. Ez az email azonban még nem igazolja vissza azt, hogy az UNICEF engedélyezett partnere elfogadta a megrendelést. Az UNICEF engedélyezett partnere a megrendelésnek a megrendelést tevő szervezet/személy részére történő kézbesítésével fogadja el a megrendelést. Az ügyfeleknek lehetőségük nyílik arra, hogy a végleges megrendelés leadása előtt átnézzék a nyomtatott szöveget és szükség esetén helyesbítsék. Az UNICEF engedélyezett partnere eltárolja a rendelés(ek) megerősítéséről küldött emaileket, szükség esetén az ügyfél elkérheti ezeket az emaileket. Ha az ügyfél a weboldalon keresztül adja le a megrendelését, akkor a rendszer automatikusan létrehoz egy felhasználói fiókot, amely biztonságos és azonnali hozzáférést tesz lehetővé az ügyfél számára, aki azonnal megtekintheti a megrendeléseit. A rendszer nem tárol további adatokat a szerződéssel kapcsolatban. A minimális rendelési mennyiség 25 üdvözlőlap.

Az elállás joga

A jogszabályban előírt elállási időszak 7 munkanap. Az elállási jog nem alkalmazható a személyre szabott UNICEF üdvözlőlapok esetén.

Szállítás és kézbesítés

A megrendeléseket csak Horvátország területén belül tudjuk kézbesíteni. Ha megrendelését egy külföldre szeretné küldeni, akkor lehetősége nyílik arra,

hogy rendelését leadja az adott országhoz tartozó nemzetközi UNICEF weboldal áttekintésünkön keresztül. Ez a gyűjtőweboldal a https://www.unicefkepeslapok.hu/ címen található.

A kézbesítési idők változóak és a választott szállítási módszertől és attól függenek hogy személyre szabott üdvözlőlapokat szeretne-e kérni:

• A nem személyre szabott üdvözlőlapok esetén a kézbesítési idő legfeljebb négy munkanap.

• Személyre szabott levelezőlapok esetén a kézbesítési idő legfeljebb 4-6 munkanap a végleges átnézett változat jóváhagyását követően. Különleges esetekben a kézbesítési idők sajnos hosszabb időt is igénybe vehetnek. A maximális jogilag megszabott határidő 30 nap.

Díjak

A megadott árak tartalmazzák a borítékok és a csomagolás árát. A kézbesítéshez és az adminisztrációhoz kapcsolódó díjakért egyszeri 866,14 összegű díj

kerül felszámításra. A listában ezek a költségek a megrendelési folyamat során az áfa feltüntetése nélkül kerülnek megjelenítésre.

Fizetési feltételek és fizetés

Az ügyfeleknek lehetőségük nyílik arra, hogy számlát kérjenek a vásárlásukról vagy az áruházban online módon is fizethetnek a hitelkártyájuk, az online bankolás vagy banki átutalás segítségével. Online fizetés esetén az ügyfélnek a megrendelés beküldésekor a teljes költséget kell kifizetnie, levonások alkalmazása nélkül. A számlát 14 napon belül kell kiegyenlíteni a levonások alkalmazása nélkül. A túlságosan késedelmes kifizetésekre, az első emlékeztető dátumától számítva alapértelmezett késedelmi kamatot számítunk fel A fizetéskor kérjük, adja meg a felhasználói fiók számát és az ügyfélszámát.

A tulajdonjog fenntartása

A kézbesített megrendelés az UNICEF PFP Geneva és az UNICEF engedélyezett partnerének teljes tulajdonában marad a kifizetés teljesítéséig.

Hozzájárulás ahhoz, hogy UNICEF tájékoztatást küldjön

Telefonszáma illetve email címe megadásával hozzájárulását adja ahhoz, hogy emailben vagy telefonon felkereshessük és tájékoztatást adhassunk az UNICEF-ről és arról, hogy milyen más módokon nyújtható támogatás az UNICEF részére.

Adatvédelem

A webáruház és a weboldal (www.unicefkepeslapok.hu) használatával, felhasználói fiók létrehozásával és a rendelések leadásával az ügyfél elfogadja az adatvédelmi szabályokat.

Szerzői jog

Az UNICEF engedélyezett partnere tiszteletben tartja az összes fél szerzői jogát. Bármely további sokszorosítás, felhasználás (pl. E-Card formájában) vagy a formaterv bármely módon történő módosítása nem engedélyezett a szerzői jog tulajdonosának (UNICEF PFP Geneva, Belarto, az UNICEF engedélyezett partnere) kizárólagos írásbeli engedélye nélkül. Ez kifejezetten érvényes az interneten fellelhető képek és minták használatára.

Joghatóság, az alkalmazandó jog és a szerződés nyelvének kiválasztása

A szerződés nyelve a Magyarország. A holland jog az irányadó a szerződéses kapcsolatok és az ehhez kapcsolódó minden jog tekintetében. Az ügyfelek esetében a Magyarország Bíróság az illetékes bíróság.

Részleges érvénytelenség

Ha ezen szerződési feltételek bizonyos rendelkezései érvénytelennek vagy érvényesíthetetlennek bizonyulnak vagy a szerződés lezárulását követően nem érvényesek vagy nem érvényesíthetők, akkor az nem befolyásolja a szerződés egészének teljesítését. Az érvénytelen vagy érvényesíthetetlen rendelkezést egy olyan érvényes és érvényesíthető rendelettel kell helyettesíteni, amely a legjobban megközelíti az a gazdasági célkitűzést amelyet a Szerződő felek által érvénytelennek és/vagy érvényesíthetetlennek minősülő rendelet megtestesít.. Az előző rendelkezések érvényben maradnak azokban az esetekben, amikor az általános szerződési feltételek hiányosnak bizonyulnak.

Ennyire egyszerű a megrendelés menete:

Előnyben részesítjük, ha online a www.unicefkepeslapok.hu weboldalon adja le a rendeléseit.

Telefonon: +36 72 777 999 - Emailben: info@unicefkepeslapok.hu

Megrendelés leadása:

• Válassza ki a Minden üdvözlőlap lehetőségnél az önnek tetsző üdvözlőlapot.

• A minimális rendelési mennyiség: 25 db/formaterv.

• Válassza ki a kívánt szöveget, a betűtípust és a színt a www.unicefkepeslapok.hu weboldalon, vagy írja le a saját szövegét/jókívánságait és beszéljen erről az ügyfélszolgálati csapattal.

• Közvetlenül erre az email címre küldheti el saját szövegét, logóját és aláírását stb.: info@unicefkepeslapok.hu.

• A jóváhagyás visszaigazolását emailben kapja meg. A visszaigazolás jóváhagyását követően 4-6 munkanapon érkeznek meg az üdvözlőlapok.

• Az üdvözlőlapok ára nem tartalmazza az üdvözlőlapok személyre szabásának költségét és a megadott árak nem tartalmazzák az áfát.

• A megrendelésével együtt kapja meg az UNICEF üdvözlőlapok teljes költségét tartalmazó számlát.